V tomto článku se dozvíte, co je webová aplikace GetFix, a krok za krokem vám ukážeme, jak do ní registrovat svou pobočku servisu.

Nefunguje video ? Klinki zde

1. Krok – registrace a vytvoření pobočky

Registrace na GetFix je zcela zdarma. Po registraci získáte přístup do administračního systému, ve kterém vytvoříte kartu své pobočky. Podrobné informace o registraci své firmy naleznete v tomto videu.

Nefunguje video ? Klinki zde

Odkaz na registraci : Chci se registrovat na GetFix

2. Krok – přidání fakturačních údajů a služeb

Před přidáním služeb je zapotřebí vyplnit fakturační údaje. Služby jsou rozděleny do 9 kategorií a každá kategorie má 3 podkategorie. U výčtu služeb, které zákazníkům poskytujete, je důležité nezapomenout na popis dané služby a především na informaci, o jaký typ ceny se jedná – zda je cena pouze orientační, hodinová, či konečná. 

Podrobný postup přidání služeb a fakturačních údajů je detailně popsaný ve výše zobrazeném videu.

Nefunguje video ? Klinki zde

 

3. Krok – proces objednávky a práce s CRM

Nefunguje video ? Klinki zde

Proces objednávky začíná od objednání řidiče k vám do servisu a končí dokončením objednávky. Provize z každé dokončené objednávky činí 15 % z celkové ceny bez DPH. V případě, že se sami zaregistrujete, nemusíte platit provize po dobu 1 měsíce.

 

Poslední video popisuje proces objednávky, který je nejdůležitější pro pochopení celého systému GetFix. V případě jakýchkoliv dotazů ohledně registrace nás kontaktujte na e-mailové adrese: support@getfix.cz nebo na telefonním čísle +420 605 334 090.

 

Chci se registrovat na GetFix