Online řešení pro servisy

Systém pro správu objednávek

Zaregistrovat se zdarma

Stejně jednoduchý jako váš nástěnný kalendář

Nástroj pro správu objednávek

Ve spolupráci se servisy, jsme vytvořili nástroj pro správu objednávek a rezervací, který je stejně uživatelsky jednoduchý, jako nástěnný kalendář.

Tvorba nové rezervace vám nezabere více než 30 vteřin a nemusíte řešit nic dalšího. Zbytek za vás pohlídá systém GetFix.

Co všechno systém pro správu objednávek nabízí?

Rezervace termínu na jedno kliknutí

Po tom, co se s klientem domluvíte na termínu, ve kterém se u vás v servisu zastaví, můžete mu v systému jednoduše vytvořit rezervaci.

Co vám využívání systému přinese:

1. Interaktivní kalendář – Zeleně označené jsou všechny dny, na které máte vytvořené rezervace, nebo objednávky.

2. SMS brána - Zaškrtnutím chekboxu pro zaslání sms oznámení, zašlete potenciálnímu klientovi info o rezervaci s termínem, adresou a vašimi kontaktními údaji.

3. Správu rezervace – Pokud klient požádá o změnu termínu, můžete jej jednoduše upravit a klientovi zaslat sms s potvrzením nové rezervace.

Tvorba vlastních objednávek

V momentě, kdy k vám klient dorazí, vytvoříte z rezervace objednávku. Na základě objednávky se vám vygeneruje předávací protokol, který s klientem podepíšete. Do objednávky lze také připsat jakoukoliv libovolnou poznámku.

Tvorba objednávek přes systém GetFix je velmi flexibilní. Objednávka může být stručná, jen s cenou a základními údaji, ale také rozsáhlejší s detailním popisem. To jakým způsobem vyplníte objednávku je jen na vás.

Výhody při tvorbě vlastních objednávek:

1. Hledání termínu – Při vytváření objednávky jasně vidíte, co máte v jednotlivých dnech a časech naplánované. Jednoduše pak dohledáte nejbližší volný termín.

2. Našeptávání služeb – Při vypisování rezervovaných služeb, vám systém našeptá konkrétní služby z naší databáze. Pokud se jedná o nestandardní službu, jednoduše jí do objednávky připíšete manuálně.

3. Odeslání sms - po vytvoření objednávky klient obdrží zprávu obsahující vaše kontaktní údaje, adresu a podrobnosti o rezervovaném termínu.

TIP: Do objednávky lze rovněž vkládat fotografie, pro zdokumentování stavu v jakém jste vozidlo převzali. Toto slouží pro vaši ochranu v případě problémů při reklamacích.

Generování předávacích a servisních protokolů

Podepsaná zakázka od klienta s očekávanou cenou objednávky je vždy jistota. V předávacím protokolu tudíž můžete vyplnit očekávaný rozsah prací a cenový odhad. Vkládat je samozřejmě potřeba také důležité informace o vozidle, jako např.:

  • Značka a model vozu
  • SPZ
  • VIN
  • stav palivové nádrže
  • stav tachometru
  • předpokládaný termín vyřízení
  • zda byla uhrazená záloha
  • doložení dokladů
  • malý technický průkaz (ANO/NE)
  • velký technický průkaz (ANO/NE)
  • vrácení vadných dílů (ANO/NE)
  • datum následné STK
  • stav při převzetí (popis stavu vozidla)
  • navrhovaný způsob řešení
  • poznámka
  • fotografie auta pro dokumentaci vad

K prokázání provedených úkonů a ceny, generujete následně servisní protokol. Pro vygenerovaní servisního protokolu, je třeba nejprve objednávku dokončit v systému, kde zvlášť rozepíšete provedené práce a použitý materiál. Ihned poté bude vygenerován servisní protokol. Do systému lze vložit i vygenerovanou fakturu, aby byla vždy po ruce.

Předávací a servisní protokol jsou vždy vygenerované ve dvou vyhotoveních. Kopii navíc vždy obdržíte také na váš email.

TIP: Podepsaný předávací a servisní protokol můžete vyfotit a vložit do objednávky. Pokud ztratíte papírovou verzi budete mít elektronickou jako rezervu.

Sms oznámení klientů

Pokud využíváte GetFix naplno, komunikace s klienty za vás z velké části převezme systém. Zapomeňte na sms, připomínání rezervace a mnoho dalšího. Prostřednictvím naší sms brány, vyvinutou speciálně pro naše servisní partnery, máte smsky zcela automatizované a bez starostí.

Potvrzená objednávka

Při vytvoření vlastní objednávky v systému, nebo potvrzení objednávky, kterou obdržíte přes GetFix, zašleme klientovi sms s potvrzením. V této zprávě budou obsažené veškeré následující informace: název servisu, adresa, termín objednávky a tel. číslo pro případné zrušení či posunutí termínu ze strany klienta.

Úprava objednávky (termín, cena a čas)

Pokud upravíte datum, čas či cenu objednávky, klient obdrží sms zprávu s tím jaké změny byly provedeny v objednávce.

Připomenutí objednávky

Stalo se vám, že klient nedorazil, protože zapomněl na domluvený termín?

Pokud ano, tak se již bát nemusíte. GetFix za vás klientovi blížící se termín objednávky den předem připomene.

Registrační formulář

Po vyplnění kontaktního formuláře vás budeme kontaktovat do jednoho pracovního dne.

loading

Mějte strpení, Váš požadavek se zpracovává

Kontaktní informace

Pokud máte nějaký dotaz, neváhejte nás kontaktovat